Boekhouder/Administratief Medewerker Bouwbedrijf – Turnhout


Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bouwbedrijf in Turnhout? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige Boekhouder/Administratief Medewerker die ons team komt versterken!

Wat ga je doen?

Als Boekhouder/Administratief Medewerker zorg jij voor de financiële en administratieve ondersteuning van ons bedrijf. Je krijgt een veelzijdig takenpakket waarin je boekhoudkundige taken combineert met administratieve verantwoordelijkheden.

Jouw takenpakket:

Boekhouding:

  • Analytische boekhouding bijhouden
  • Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen
  • Banken updaten
  • Btw-afsluitingen verzorgen
  • Intrastat aangiften doen
  • Maandelijkse afsluitingen verwerken
  • Crediteuren- en debiteurenbeheer

Administratie:

  • Loonadministratie verwerken
  • KMO-portefeuille beheren
  • Uren toewijzen aan verschillende werven
  • Verkoopfacturen opmaken in Build
  • Aangiftes werven RSZ opmaken
  • Beheer van borgstellingskas

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een Prof. Bachelor Bedrijfsmanagement Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt kennis van Exact Online (pluspunt) of vergelijkbare boekhoudprogramma’s.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
  • Je bent communicatief sterk en kan goed samenwerken.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie binnen een groeiend en stabiel bedrijf.
  • Een marktconform salaris met aantrekkelijke extralegale voordelen.
  • Een plek in een collegiaal en enthousiast team in hartje Turnhout.
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen het vakgebied.

Interesse? Ben jij de financiële duizendpoot die we zoeken? Stuur je CV en motivatiebrief naar katrien.wijnen@abhr.be en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!

Terug naar overzicht