Boekhouder/Administratief Medewerker Bouwbedrijf – Turnhout
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bouwbedrijf in Turnhout? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige Boekhouder/Administratief Medewerker die ons team komt versterken!
Wat ga je doen?
Als Boekhouder/Administratief Medewerker zorg jij voor de financiële en administratieve ondersteuning van ons bedrijf. Je krijgt een veelzijdig takenpakket waarin je boekhoudkundige taken combineert met administratieve verantwoordelijkheden.
Jouw takenpakket:
Boekhouding:
- Analytische boekhouding bijhouden
- Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen
- Banken updaten
- Btw-afsluitingen verzorgen
- Intrastat aangiften doen
- Maandelijkse afsluitingen verwerken
- Crediteuren- en debiteurenbeheer
Administratie:
- Loonadministratie verwerken
- KMO-portefeuille beheren
- Uren toewijzen aan verschillende werven
- Verkoopfacturen opmaken in Build
- Aangiftes werven RSZ opmaken
- Beheer van borgstellingskas
Wat breng jij mee?
- Je hebt een Prof. Bachelor Bedrijfsmanagement Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardige ervaring.
- Je hebt kennis van Exact Online (pluspunt) of vergelijkbare boekhoudprogramma’s.
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
- Je bent communicatief sterk en kan goed samenwerken.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende functie binnen een groeiend en stabiel bedrijf.
- Een marktconform salaris met aantrekkelijke extralegale voordelen.
- Een plek in een collegiaal en enthousiast team in hartje Turnhout.
- Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen het vakgebied.
Interesse? Ben jij de financiële duizendpoot die we zoeken? Stuur je CV en motivatiebrief naar katrien.wijnen@abhr.be en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!
Terug naar overzicht